Ενέργειες marketing στο πλαίσιο του 57ου Ράλλυ Αιγαίου

Οι αναπάντεχες αλλαγές που έφερε στη διαδροµή του 57ου Ράλλυ Αιγαίου ο Covid-19, δεν δηµιούργησαν κάποιο ιδιαίτερο πρόβληµα στις σχεδιασµένες από τη διοργάνωση ενέργειες marketing, τόσο για την προβολή του χορηγού και των υποστηρικτών, ούτε για τις ενέργειες που σχεδιάστηκαν από κοινού µε την HELMEPA και είχαν να κάνουν µε θέµατα προστασίας του περιβάλλοντος.

Περιβαλλοντικό σεµινάριο στον Ν.Ο.Β. Σαλαµίνας

Η πρώτη ενέργεια που σχεδιάστηκε µε την HELMPEPA πριν την εκκίνηση του 57ου Ράλλυ Αιγαίου ήταν ο καθαρισµός της περιοχής που βρίσκεται ο Τύµβος των Σαλαµινοµάχων. Όµως η περιοχή ήταν ήδη σε άριστη κατάσταση µε τη φροντίδα του δηµάρχου Σαλαµίνας και έτσι η ενέργεια µεταφέρθηκε στον Ναυτικό Όµιλο Βουρκαρίου στη Σαλαµίνα, όπου σε συνεργασία µε τον ναυτικό όµιλο, τα εξιδεικευµένα στελέχη της HELMPEPA, έκαναν µια παρουσίαση των απαιτούµενων ενεργειών για την προστασία του περιβάλλοντος και τα θετικά από αυτό αποτελέσµατα στους µικρούς αθλητές και τους γονείς του Οµίλου. Επίσης ο εκπρόσωπος του ΠΟΙΑΘ και του Ράλλυ Αιγαίου ανέπτυξε στο ίδιο ακροατήριο τις αλλαγές της διαδροµής του αγώνα, το σηµείο εκκίνησης κάτω από τον Τύµβο ώστε να µπορέσουν να την παρακολουθήσουν, καθώς και όλες τις ενέργειες που θα γίνονταν στη συνέχεια, µιας και το Ράλλυ ηταν αφιερωµένο στους εορτασµούς από τα 2.500 χρόνια της Ναυµαχίας της Σαλαµίνας.

Οι άνθρωποι της οµάδας που προβάλλει τη διοργάνωση

Για την προβολή του 57ου Ράλλυ Αιγαίου σε κάθε µορφής ΜΜΕ, από τις εφηµερίδες και τα social media, έως την τηλεόραση, όπως η Nova, αλλά και τα ελεύθερα κανάλια που υποστήριξαν τη διοργάνωση, εργάστηκε µία οµάδα από 11 επαγγελµατίες όπου και αναφέρονται στον παρακάτω πίνακα µε τις ιδιότητές τους.

Η οµάδα Επικοινωνίας & Marketing

Παναγιώτης Δηµητρακόπουλος – Επικεφαλής της οµάδας Επικοινωνίας & Marketing (Paralos Events & Design)

Σπυριδούλα Σπανέα – δηµοσιογράφος Υπεύθυνη Γραφείου Τύπου

Νίκος Αλευροµύτης – www.alen.gr – φωτογράφος διοργάνωσης

Δηµήτρης Ιωαννίδης – δηµοσιογράφος Υποστήριξη Γραφείου Τύπου

Παντελής Λώλης – δηµοσιογράφος Nova Υπεύθυνος τηλεοπτικής παραγωγής

Βασίλης Πάζας – εικονολήπτης

Δηµήτρης Τοκούρογλου – εικονολήπτης

Νίκος Γλαβάς – ηχολήπτης

Βαγγέλης Φραγκούλης – φωτογράφος συνεργάτης

Βαγγέλης Ρασσίας – φωτογράφος συνεργάτης

Δέσποινα Ρενιέρη – Web Developer Υποστήριξη ιστοσελίδων

Πόσοι ‘παρακολούθησαν’ τη διοργάνωση από το διαδίκτυο

Το 57ο Ράλλυ Αιγαίου όπως είναι πλέον καθιερωµένο, εκτός από την επίσηµη σελίδα της διοργάνωσης που έχει στο διαδίκτυο
www.aegeanrally.gr, έχει και τις ανάλογες σελίδες στα Social Media όπου προβάλλει από την αρχή µέχρι το τέλος και για την ακρίβεια όλο το έτος τις δραστηριότητες γύρω από το Ράλλυ Αιγαίου.

Όπως συνηθίζουµε κάθε και χρόνο έτσι φέτος δηµοσιοποιούµε τα στοιχεία επισκεψιµότητας των σελίδων αυτών, αποδεικνύοντας την τεράστια αγάπη του κοινού για τον αγώνα.

Επισκέψεις στην ιστοσελίδα: 6.444 χρήστες

Επισκέψεις στο σηµείο παρακολούθησης των σκαφών 11.568 από 2.450 χρήστες

Social Media

Facebook: 163.500 Views

(Mέση θέαση ανά Post 40.100 άτοµα)

(Μέση αλληλεπίδραση ανά post 45.400 άτοµα)

Instagram: 1.109 Followers

Twitter: 438 Followers (Μ/Ο ανά Post 650 άτοµα)

Τα συλλεκτικά µπλουζάκια

Όπως κάθε χρόνο η διοργάνωση του Ράλλυ Αιγαίου προσφέρει στους συµµετέχοντες το γνωστό πλέον συλλεκτικό λευκό Tshirt, πού φέτος είχε µία επιπλέον ιδιαιτερότητα. Στην πλάτη υπήρχε η ζωγραφιά και η νέα διαδροµή αποτυπωµένη από τον νικητή του διαγωνισµού ζωγραφικής Νίκο Περβανά και πλήρωµα του σκάφους ΚΟΡΜΟΡΑΝΟΣ, που έγινε το 2019 στην Αστυπάλαια, πρώτο σταθµό του 56ου Ράλλυ Αιγαίου µε την ευγενική υποστήριξη της χορηγού εταιρείας Jotun. Όµως ένα δεύτερο εξ ίσου συλλεκτικό µπλουζάκι δόθηκε στα πληρώµατα αυτή την φορά µε την ευγενική χορηγία της Κοσµητείας ΘΕΡΜΟΠΥΛΕΣ – ΣΑΛΑΜΙΝΑ, 2500 ΧΡΌΝΙΑ, που στην πλάτη είχε τυπωµένο το σήµα που δεν είναι άλλο από το ανάγλυφο του Charles Lenormant που βρίσκεται στο Μουσείο της Ακρόπολης.

Αντιηλιακά και γυαλιά ηλίου τα επιπλέον δώρα προς τα πληρώµατα

Ο υποστηρικτής της διοργάνωσης, και διεθνούς φήµης εταιρεία καλλυντικών KORRES, προσέφερε για µία ακόµα χρονιά µία εξαιρετικά χρήσιµη συλλογή αντηλιακών καλλυντικών που λόγω και των ιδιαίτερων καιρικών συνθηκών που επικράτησαν τα δύο σαββατοκύριακα του αγώνα, φάνηκαν εξαιρετικά χρήσιµα σε όλους όσοι αγωνίστηκαν.

Τέλος όπως και το 2019 ή χορηγός εταιρεία Jotun, προσέφερε σε όλα τα πληρώµατα τα συλλεκτικά γυαλιά ηλίου για την προστασία των µατιών τους κάτω από τον ήλιο του Αιγαίου, που αποδείχτηκαν εξαιρετικά χρήσιµα και έγιναν για δεύτερη χρονιά ανάρπαστα, αφού πλέον όπως και τα T-Shirt, εξελίσσονται σε συλλεκτικά αντικείµενα της διοργάνωσης.

Διαγωνισµός Ζωγραφικής

Για δεύτερη χρονιά διοργανώθηκε ο διαγωνισµός ζωγραφικής αυτή τη φορά στο κτήριο του ΠΟΙΑΘ µε τα πληρώµατα να ζωγραφίζουν για το σχέδιο που θα υπάρχει στο συλλεκτικό µπλουζάκι του 58ου Ράλλυ Αιγαίου του 2021, πάντα µε τη χορηγία της Jotun Hellas, πού φέτος ήταν για 5η χρονιά χορηγός του Ράλλυ Αιγαίου. Από τις αθλήτριες που συµµετείχαν µετά από ψηφοφορία στα social media της διοργάνωσης επελέγη το σχέδιο της Μαρίας Μάρκου, πλήρωµα του σκάφους ISAIL, το οποίο και βραβεύτηκε στην τελετή απονοµής που έγινε στη Ναυτική Διοίκηση Αιγαίου.

Ενέργειες για το περιβάλλον

Το γεγονός ότι δεν επισκέφτηκε νησιά το 57ο Ράλλυ Αιγαίου δεν επηρέασε καθόλου την περιβαλλοντική συνείδηση των πληρωµάτων. Η διοργάνωση όπως και το 2019, µοίρασε σε όλα τα συµµετέχοντα σκάφη και για τα δύο σαββατοκύριακα, ειδικές βιοδιασπώµενες σακούλες απορριµµάτων ώστε σε αυτές να συλλέξουν όλα τα ανακυκλούµενα απορρίµµατα τους, όπως οι πλαστικές φιάλες νερού και τα κουτάκια αναψυκτικών που χρησιµοποίησαν. Με τη βοήθεια πάντα της HELMEPA, το οικολογικό πρόγραµµα που τρέχει ο ΠΟΙΑΘ τα τελευταία χρόνια µε τον τίτλο #ΝΑ_ΣΩΣΟΥΜΕ_ΤΙΣ ΘΑΛΑΣΣΕΣ_ΜΑΣ και παρά τις δυσκολίες του Covid-19, δεν σταµατά να υλοποιείται.

Υβριδικά αυτοκίνητα υποστήριξης (KIA)

Με την αλλαγή της φετινής διαδροµής και τον τερµατισµό στο µαγευτικό Σούνιο, έγινε επιτακτική η ανάγκη αυτοκινήτων υποστήριξης για την οµάδα επικοινωνίας του Ράλλυ Αιγαίου. Την ανάγκη αυτή κάλυψε µε µεγάλη χαρά η κορεατική αυτοκινητοβιοµηχανία KIA, µε την παροχή δύο υβριδικών αυτοκινήτων από την ελληνική αντιπροσωπεία µε τα οποία η οµάδα επικοινωνίας διάνυσε αρκετές φορές τη διαδροµή Μικρολίµανο – Σούνιο και πίσω αφήνοντας ένα εξαιρετικά µικρό ανθρακικό αποτύπωµα και αυτό στο πλαίσιο των ενεργειών προστασίας του περιβάλλοντος από τη διοργάνωση.

Τα δύο αυτοκίνητα KIA ήταν τα KIA NIRO HYBRID, που αποδείχτηκαν εξαιρετικό βοήθηµα για την οµάδα επικοινωνίας της διοργάνωσης που µεταφέρει σηµαντικό αριθµό εξοπλισµού.

Προβολή από τις εφηµερίδες ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ & SPORTIME

Δύο εφηµερίδες ήταν και φέτος χορηγοί επικοινωνίας για το 57ο Ράλλυ Αιγαίου. Η κορυφαία πολιτική εφηµερίδα ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ, που φιλοξενούσε όλα τα δελτία τύπου της διοργάνωσης καθώς και πέντε καταχωρίσεις στη διάρκεια δύο εβδοµάδων. Η τελευταία καταχώριση φιλοξενούσε τους νικητές µε φωτογραφία τους σκάφους και ονοµαστικά όλο το πλήρωµα στην ΚΥΡΙΑΚΑΤΙΚΗ έκδοση της. Επίσης και η αθλητική εφηµερίδα SPORTIME, είχε την ίδια προβολή για τη διοργάνωση όπως και για τους νικητές του αγώνα µε τις καταχωρίσεις που σχεδίασε η εταιρεία επικοινωνίας Paralos Events & Design που έχει και την όλη δηµιουργική ευθύνη για το 57ο Ράλλυ Αιγαίου.

Ευχαριστίες

Θέλουµε να ευχαριστήσουµε όλους όσοι προσέφεραν κινηµατογραφικό υλικό που οι ίδιοι τράβηξαν µέσα από τα σκάφη τους τόσο µε τις µικροκάµερες της διοργάνωσης όσο και δικά τους µέσα και το οποίο µας παραχώρησαν ώστε να ‘ντύσουµε’ τις τηλεοπτικές εκποµπές της διοργάνωσης.

Ο Πάνος Δημητρακόπουλος ασχολείται με την ιστιοπλοΐα από το 1974 με αρκετές διακρίσεις στο ενεργητικό του στις κατηγορίες, Optimist, Windsurfing και Laser. Έχει κερδίσει το Ράλλυ Αιγαίου δυο φορές στην κατηγορία I.O.R. ως πλήρωμα του σκάφους Col-X-Cool και είναι ιδρυτής της εταιρείας Paralos Events & Design που έχει την ευθύνη επικοινωνίας του Ράλλυ Αιγαίου από το 2000 έως σήμερα. Ταυτόχρονα έχει διατελέσει υπεύθυνος επικοινωνίας σε μία σειρά από Παγκόσμια Πρωταθλήματα Ανοικτής Θαλάσσης που οργανώθηκαν στην Ελλάδα. Ασχολείται με την δημοσιογραφία στην ιστιοπλοΐα από το 1982 ξεκινώντας από το περιοδικό Γιώτιγκ & Θάλασσα, έχει δουλέψει ως δημοσιογράφος στον Αντέννα και στις 24ώρες ενώ αρθρογραφεί στον ΙΣΤΙΟΠΛΟΙΚΟ ΚΟΣΜΟ από το τεύχος 13. Είναι απόφοιτος του τμήματος Οικονομικών του Πανεπιστημίου Αθηνών και κατέχει πτυχίο προπονητού Ιστιοπλοΐας Γ’ κατηγορίας από την Γ.Γ. Αθλητισμού
Previous Post Next Post