Στον σύγχρονο, ψηφιακά διαµορφωµένο κόσµο, η σηµασία µιας επαρκώς ενηµερωµένης και οπτικά ελκυστικής διαδικτυακής παρουσίας είναι πιο κρίσιµη από ποτέ, συµπεριλαµβάνοντας και τους οµίλους ιστιοπλοΐας.
Η επένδυση σε σύγχρονα, καλά δοµηµένα websites που ενηµερώνονται τακτικά δεν αποτελεί πλέον πολυτέλεια αλλά αναγκαιότητα, καθώς οι ιστιοπλόοι αναζητούν συνεχώς πληροφορίες για τις δράσεις των οµίλων και τους αγώνες που διοργανώνουν. Παράδειγµα προς µίµηση αποτελεί το website του ΠΟΙΑΘ (horc.gr), το οποίο παρέχει συνεχή ενηµέρωση στους ιστιοπλόους για τις δραστηριότητες και τα νέα του οµίλου, καθώς και για τους αγώνες που διοργανώνει.
Αυτή η συνεχής και ολοκληρωµένη ενηµέρωση είναι καθοριστική, καθώς οι πληροφορίες που διαρρέουν µέσω social media συχνά αποδεικνύονται ανεπαρκείς και δυσεύρετες, δυσκολεύοντας τους ιστιοπλόους να ενηµερωθούν επαρκώς για να συµµετάσχουν στους αγώνες.
Σηµαντικό ρόλο παίζει επίσης η σωστή διαδικτυακή παρουσία στην προβολή των χορηγών. Οι ιστοσελίδες των αγώνων όπως του AEGEAN 600, Aegean Rally και Posidonia Cup έχουν λάβει εξαιρετικές κριτικές και έχουν συµβάλει σηµαντικά στην προσέλκυση και ικανοποίηση µεγάλων χορηγών.
Οι χορηγοί, εντυπωσιασµένοι από την ποιότητα και το αποτέλεσµα της προβολής τους, βρίσκουν σηµαντική αξία στην επένδυσή τους, επιβεβαιώνοντας τη σηµασία της ψηφιακής επένδυσης για τους ιστιοπλοϊκούς οµίλους. Ο κ. Δηµήτρης Ζαρογιάννης, εκπρόσωπος της εταιρίας JOTUN, επί σειρά ετών µεγάλος χορηγός του Ράλλυ Αιγαίου, δηλώνει χαρακτηριστικά: «Είναι µεγάλη τιµή για την εταιρεία µας να συµµετέχει για ακόµη µια χρονιά ως χορηγός στην ιστορικότερη διοργάνωση του Aegean Rally. Η παρουσία µας εδώ επιβεβαιώνει και υποστηρίζει τις αξίες µας για τον αθλητισµό και τη δέσµευση για υποστήριξη της ιστιοπλοΐας και αυτό που πρεσβεύει . Μέσω του νέου υπερσύγχρονου website της διοργάνωσης, η προβολή της εταιρείας µας έχει ενισχυθεί σηµαντικά, προσφέροντας µας την επικοινωνία και προβολή που αρµόζει σε έναν µεγάλο χορηγό. Το ψηφιακό αυτό βήµα επιτρέπει την αποτελεσµατικότερη και ευρύτερη επικοινωνία των αξιών και των µηνυµάτων µας, ενισχύοντας τη σύνδεση µεταξύ του brand µας και της κοινότητας των ιστιοπλόων και των φίλων της θάλασσας γενικότερα».
Η ψηφιακή εποχή απαιτεί από τους οµίλους να επενδύσουν σε έναν τοµέα που µπορεί να φαίνεται παραδοσιακά εκτός του κύριου πεδίου τους. Ωστόσο, η ικανότητα ενός οµίλου να διατηρεί µια δυναµική και ελκυστική διαδικτυακή παρουσία δεν είναι απλώς ένα εργαλείο προβολής αλλά ένα ζωτικό κοµµάτι για την οµαλή και αποτελεσµατική λειτουργία του, καθιστώντας τον πιο προσιτό στους ιστιοπλόους και πιο ελκυστικό στους χορηγούς.