Στην πρωτεύουσα των Κυκλάδων, την αρχοντική Σύρο, εκεί από όπου ξεκίνησαν όλα το 1964, ταξίδεψε το φετινό καλοκαίρι το 61ο Ράλλυ Αιγαίου. Για 18η φορά στα 61 χρόνια ιστορίας του αγώνα, το Ράλλυ Αιγαίου επισκέφθηκε τη Σύρο και παρέµεινε για µια περίπου εβδοµάδα στο γραφικό και φιλόξενο λιµάνι του Φοίνικα.

Η πρώτη ανακοίνωση της διαδροµής, του προγράµµατος και των χορηγών της, έγινε στις αρχές του καλοκαιριού, στον φιλόξενο χώρο του εστιατορίου «CASTA DIVA» στο Κολωνάκι, όπου οι δηµοσιογράφοι που καλύπτουν εδώ και χρόνια τον αγώνα, είχαν την ευκαιρία σε δείπνο γνωριµίας να ενηµερωθούν για το 61ο Ράλλυ Αιγαίου από τον διοργανωτή και να έρθουν σε επαφή µε τους χορηγούς. Από τη συνάντηση αυτή ανάµεσα στα πολλά που ακούστηκαν, τα σηµαντικότερα ήταν τα παρακάτω .«Το φετινό Ράλλυ Αιγαίου ήταν αφιερωµένο στη Σύρο µε την οποία έχουµε από την πρώτη µέρα της διοργάνωσης στενές και ιδιαίτερες σχέσεις. Στόχος του Οµίλου µας είναι να µπορέσουµε να ενδυναµώσουµε το ενδιαφέρον που χρειάζονται οι νέοι µας προκειµένου να ασχοληθούν µε τη θάλασσα (…)» τόνισε ο πρόεδρος του Πανελληνίου Οµίλου Ανοικτής Θαλάσσης κ. Ιωάννης Μαραγκουδάκης. Από την πλευρά της JOTUN Hellas που για 9η συνεχή χρονιά ήταν ο Μέγας Χορηγγός του αγώνα, ο κ. Gary Nixon, General Manager. της εταιρείας είπε χαρακτηριστικά : «Είναι µεγάλη τιµή για εµάς να είµαστε χορηγοί ενός τόσο ιστορικού αγώνα. Θα είµαστε πάντα στο πλευρό σας». Δήλωση επίσης έκανε και ο Πάνος Ξενοκώστας Πρόεδρος της ΟΝΕΧ, ιδιοκτήτης των ναυπηγείων Σύρου & Ελευσίνας αναφέροντας ότι: «Βιοµηχανία, Τουρισµός και Πολιτισµός είναι άρρηκτα συνδεδεµένα µεταξύ τους και σύντοµα θα δείξουµε σε όλους το πώς. Διεκδικήσαµε το εµβληµατικό Ράλλυ Αιγαίου και τη δυνατότητα να πραγµατοποιήσει δύο τοπικές ιστιοδροµίες στο νησί. Το Ράλλυ όντας από τους πιο γνωστούς και αγαπητούς ιστιοπλοϊκούς αγώνες της χώρας, αλλά και διαθέτοντας διεθνή ακτινοβολία, συνιστά µέσο προβολής της Σύρου και εκτός ελληνικών συνόρων, καθιστώντας παράλληλα το νησί τόπο έλξης φανατικών υποστηρικτών της ιστιοπλοΐας από όλον τον κόσµο».

Η εκκίνηση του 61ου Ράλλυ Αιγαίου δόθηκε από την κανονιοφόρο «Βότσης» και συγκεκριµένα από τον Διοικητή της Ναυτικής Διοίκησης Αιγαίου, αντιπλοίαρχο Π/Ν Δηµήτρη Γούναρη, αφού ο αγώνας πραγµατοποιείται σε συνεργασία µε το Πολεµικό Ναυτικό Με την εκκίνηση του αγώνα το Σάββατο τα σκάφη έβαλαν πλώρη για τον Φοίνικα της Σύρου, αφού πρώτα ολοκλήρωσαν µία τριγωνική διαδροµή µε σηµαδούρες µέσα στον Σαρωνικό Κόλπο. Οι καιρικές συνθήκες που επικρατούσαν κατά την εκκίνηση ήταν ιδανικές για ιστιοπλοΐα, µε έναν βοριά που δεν ξεπερνούσε σε ένταση τους 20 κόµβους. Για να ολοκληρώσουν την πρώτη ιστιοδροµία, τα σκάφη του αγώνα έπρεπε να διανύσουν µία απόσταση 90 ναυτικών µιλίων, αφήνοντας αριστερά τη Σέριφο. Η αλήθεια είναι πως µε την πιστολιά της εκκίνησης της διοργάνωσης, τα δύο µεγαλύτερα αγωνιστικά σκάφη έδειξαν τις διαθέσεις τους. Είναι χαρακτηριστικό ότι και στις δύο σηµαδούρες στροφής που είχε ορίσει η Επιτροπή Αγώνων, τρία µίλια µόλις µετά την εκκίνηση και πριν ο στόλος βάλει πορεία για το Αιγαίο, τα σκάφη «ORIENT EXPRESS VI» και «BULLET» ξεκίνησαν µία boat to boat «µάχη» για τη διεκδίκηση της πρώτης θέσης. Τελικά η «ναυµαχία» 90 ναυτικών µιλίων του σκάφους «BULLET» µε το «ORIENT EXPRESS VI», έβγαλε νικήτρια την οµάδα του ολυµπιονίκη Δηµήτρη Δεληγιάννη και του Σίµου Καµπουρίδη στην πρώτη γρήγορη και απαιτητική ιστιοδροµία Φάληρο-Σύρος. Οι προβλέψεις που ήθελαν ακόµη και τα πιο γρήγορα σκάφη να δένουν στο γραφικό λιµάνι του Φοίνικα Σύρου ξηµερώµατα Κυριακής διαψεύσθηκαν παταγωδώς. «BULLET» και «ORIENT EXPRESS VI» τερµάτισαν µε διαφορά 10 λεπτών περίπου στις 20.30 το βράδυ του Σαββάτου µε την ελληνική οµάδα να γράφει στην κατηγορία PERFORMANCE την πρώτη νίκη απέναντι στην τουρκική που για πρώτη φορά δοκιµάστηκε στο Αιγαίο. Ο κυβερνήτης του «BULLET» ολυµπιονίκης Δηµήτρης Δεληγιάννης ανάφερε µεταξύ άλλων: «Η νίκη µας δεν έχει µόνο βαθµολογική αξία αλλά µας δίνει και ψυχολογικό αβαντάζ για τη συνέχεια. Δεν ήταν εύκολη η 1η ιστιοδροµία απέναντι σε έναν αντίπαλο, την οµάδα του «ORIENT EXPRESS VI» από την Τουρκία, που έχει στη δύναµή της ιστιοπλόους που έχουν τρέξει σε Ολυµπιακούς Αγώνες και ξέρουν από τακτική» για να συµπληρώσει ο άµεσος συνεργάτης του Σίµος Καµπουρίδης: «Τα …είδαµε όλα στο πρώτο µπράτσο. Στη Σέριφο βρήκαµε µέχρι και 40 κόµβους ανέµου κάτι που µας δυσκόλεψε πάρα πολύ. Από τη Σέριφο στον Φοίνικα της Σύρου, ο αέρας έκοψε και τερµατίσαµε µε απόλυτη µπουνάτσα. Η δουλειά πάντως έγινε στην 1η ιστιοδροµία και πλέον θέλουµε άλλες τρεις νίκες για να κατακτήσουµε το Ράλλυ που είναι και ο βασικός µας στόχος».

Συναρπαστική ήταν και η δεύτερη ιστιοδροµία ONEX Cup του 61ου Ράλλυ Αιγαίου, την εκκίνηση της οποίας έδωσε ο Γιάννης Πασχαλίδης Finance Manager ως εκπρόσωπος του χορηγού. Νικητές στον δεύτερο αυτό αγώνα αναδείχθηκαν το σκάφος «BULLET» στην κατηγορία PERFORMANCE και το σκάφος «AFRODITI-SOLARIS» στην κατηγορία SPORT. Και η δεύτερη ιστιοδροµία των 36 ναυτικών µιλίων ήταν γρήγορη µε ποικιλία στην ένταση (10-25 κόµβους) αλλά και στη διεύθυνση του ανέµου η οποία ανάγκασε τους ιστιοπλόους να αλλάξουν αρκετές φορές την τακτική τους στη διάρκεια της πορείας τους από τον Φοίνικα Σύρου προς τη βραχονησίδα Πιπέρι και κατά την επιστροφή. Το µεγαλύτερο µέρος του στόλου δυσκολεύτηκε να περάσει το Πιπέρι αφού στην περιοχή ο καιρός χαρακτηρίζεται από συνεχείς αλλαγές λόγω της γεωγραφικής ιδιοµορφίας της βραχονησίδας.

Τη Δευτέρα το απόγευµα και αφού τα πληρώµατα είχαν επισκεφθεί και ξεναγηθεί στα αξιοθέατα της Ερµούπολης, διοργανώθηκε από την ΟΝΕΧ, τον Δήµο Ερµουπόλεως – Σύρου και τον Ν.Ο. Σύρου, Φεστιβάλ Ιστιοπλοΐας στο γραφικό λιµάνι του Φοίνικα της Σύρου, µε στόχο τα νέα παιδιά του νησιού να έχουν την ευκαιρία να γνωρίσουν απο κοντά το άθληµα της ιστιοπλοΐας και τα σκάφη που διαθέτει ο Ν.Ο. Σύρου. Τα παιδιά που παρευρέθηκαν στο λιµάνι δοκιµάσαν τις δυνάµεις τους µπαίνοντας στα σκάφη που είχαν φέρει για τον λόγο αυτό οι προπονητές, συναντήθηκαν και γνώρισαν άλλα παιδιά που είναι ήδη αθλητές και συνοµιλήσαν µε ολυµπιονίκες όπως ο Δηµήτρης Δεληγιάννης και ο Δηµήτρης Μούγιος. Στην ίδια εκδήλωση και όταν πλέον τα παιδιά απολάµβαναν στη στεριά πλούσια εδέσµατα, ο Ιωάννης Μαραγκουδάκης παρέδωσε στον Ν.Ο. Σύρου δύο σκάφη τύπου Topaz, προσφορά του εφοπλιστή και προέδρου του Ναυτικού Οµίλου Ελλάδος κ. Γεώργιου Προκοπίου. «Με µεγάλη χαρά υποδεχόµαστε και πάλι το Ράλλυ Αιγαίου. Φέτος είναι ιδιαίτερη η τιµή γιατί µε ενέργειες του προέδρου του ΠΟΙΑΘ κ. Ιωάννη Μαραγκουδάκη, έφτασαν στον Ναυτικό Όµιλο Σύρου δύο σκάφη TOPAZ, δωρεά από τον κ. Γεώργιο Προκοπίου τον οποίο ευχαριστούµε πάρα πολύ. Με αυτά τα σκάφη τα µικρά παιδιά θα έχουν την ευκαιρία να µάθουν ιστιοπλοΐα» τόνισε ο πρόεδρος του Ναυτικού Όµιλου Σύρου, κ. Θοδωρής Δούνιας.

Η απονοµή των νικητών της δεύτερης ιστιοδροµίας ONEX Cup πραγµατοποιήθηκε στο εστιατόριο «Αλλού Γυαλού» στο Κίνι. Η ONEX Shipyards & TechnologiesGroup, χορηγός του 61ου Ράλλυ Αιγαίου, φιλοξένησε τους ιστιοπλόους της διοργάνωσης σε µια λαµπερή βραδιά. Ο πρόεδρος του διοργανωτή Πανελληνίου Οµίλου Ιστιοπλοΐας Ανοικτής Θαλάσσης, κ. Ιωάννης Μαραγκουδάκης καλησπερίζοντας τα µέλη του 61ου Ράλλυ Αιγαίου, ευχαρίστησε τους χορηγούς και όλους όσοι βοήθησαν στη διεξαγωγή της διοργάνωσης και τίµησε τον πρόεδρο & δ/ντα σύµβουλο του οµίλου ONEX κ. Πάνο Ξενοκώστα ως συνδιοργανωτή του Φεστιβάλ Ιστιοπλοΐας που φιλοξενήθηκε τη Δευτέρα στη µαρίνα του Φοίνικα Σύρου. Ο κ. Ξενοκώστας εξήρε το έργο του προέδρου του ΠΟΙΑΘ, του πρόσφερε και αυτός µε τη σειρά του ένα ξεχωριστό αναµνηστικό δώρο και δεσµεύτηκε η Σύρος να είναι σταθµός και του 62ου Ράλλυ Αιγαίου. Τόνισε δε µεταξύ άλλων: «Οι αγώνες αυτοί αποτελούν θεσµό για τη χώρα και η προσφορά σας λειτούργηµα. Εκ µέρους όλων όσων αγαπάµε τον αθλητισµό και αντιλαµβανόµαστε την αξία του, θερµά συγχαρητήρια. Προσωπικά, νιώθω µεγάλη ικανοποίηση και χαρά. Πέρυσι, από αυτό ακριβώς το σηµείο, είχα δεσµευτεί ότι θα κάνω τα πάντα, ώστε η 61η Διοργάνωση του Ράλλυ Αιγαίου να έρθει στη Σύρο και να ‘µαστε. Τα καταφέραµε! Ως Όµιλος ΟΝΕΧ όλα αυτά τα κάνουµε για τη νεολαία και τον αθλητισµό, στον οποίο πιστεύουµε πάρα πολύ. Ο αθλητισµός δεν είναι µόνο υγεία. Ο αθλητισµός χτίζει χαρακτήρα, χτίζει ανθρώπους. Η ONEX δεσµεύεται να είναι παρούσα σε θέµατα περιβάλλοντος, ασφάλειας, πολιτισµού και αθλητισµού». Τις απονοµές στους νικητές έκαναν ο πρόεδρος & διευθύνων σύµβουλος του οµίλου ONEX κ. Πάνος Ξενοκώστας, ο δήµαρχος Σύρου-Ερµούπολης κ. Αλέξης Αθανασίου και ο πρόεδρος του Ναυτικού Οµίλου Σύρου, Θοδωρής Δούνιας. Στην εκδήλωση ήταν παρών και ο Gary Nixon, CEO της JOTUN HELLAS, Μεγάλου χορηγού της διοργάνωσης.

Την Τετάρτη το βράδυ η ΟΝΕΧ οργάνωσε στο ναυπηγείο της στην Ερµούπολη µια πολύ όµορφη βραδιά, τόσο για τα πληρώµατα του αγώνα όσο και για τους κατοίκους της Σύρου. Στον εσωτερικό χώρο του ναυπηγείου και αφού δηµιουργήθηκε κατόπιν εργασιών ένας τεράστιος ασφαλής χώρος, η καταξιωµένη τραγουδίστρια Πέγκυ Ζήνα, ανέβηκε στη σκηνή και διασκέδασε µε τα τραγούδια της το κοινό που χειροκροτούσε ασταµάτητα. Η βραδιά – έκπληξη ήταν εντυπωσιακή και διοργανώθηκε µε την ευκαιρία παρουσίας του 61ου Ράλλυ Αιγαίου στη Σύρο. Φυσικά ήταν µία ακόµα προσφορά της ΟΝΕΧ σε όσους είχαν τη διάθεση να απολαύσουν ζωντανή µουσική κάτω από τον όµορφο καλοκαιρό ουρανό στην καρδιά του Αιγαίου.

Το Jotun Cup, ήταν η τρίτη ιστιοδροµία συνολικής απόστασης 60 ναυτικών µιλίων, από τον Φοίνικα στις βραχονησίδες Πιπέρι και Μέρµηγκα και επιστροφή, που ανέδειξε νέους νικητές, το «ORIENT EXPRESS VI» (Performance) και το «Water Gipsy» (Sport), µε αποτέλεσµα να προκληθούν ανακατατάξεις στη γενική βαθµολογία και των δύο κατηγοριών. Η 3η ιστιοδροµία χαρακτηρίστηκε από τον βόρειο δυνατό άνεµο που έφτασε κατά τόπους τους 20 κόµβους. «Ήταν µια σηµαντική νίκη για το ORIENT EXPRESS VI, νίκη που µας κρατάει στο παιχνίδι της διεκδίκησης του τίτλου. Όλα πλέον θα κριθούν στην τελευταία 4η ιστιοδροµία την οποία ελπίζουµε να κερδίσουµε από τον πολύ καλό και δυνατό αντίπαλό µας που είναι το BULLET» υποστήριξε ο Arif Gurdenli, τιµονιέρης του τουρκικού ORIENT EXPRESS VI. «Συγχαρητήρια στο πλήρωµα µας για τη νίκη αλλά και στους αντιπάλους µας στο BULLET που χωρίς αυτούς δεν θα µπορούσε να γίνει τόσο ανταγωνιστικό το 61ο Ράλλυ Αιγαίου. Ό,τι και να γίνει στην τελευταία ιστιοδροµία να ξέρετε ότι θα ξανασυναντηθούµε το ερχόµενο καλοκαίρι» πρόσθεσε η ιδιοκτήτρια του σκάφους κ. Zenep Atabay Taksent. Στον διορθωµένο χρόνο το «ORIENT EXPRESS VI» πήρε το Jotun Cup για 3 λεπτά και 22 δευτερόλεπτα από το «BULLET», το οποίο κράτησε την πρώτη θέση στη γενική βαθµολογία µε 3.75 βαθµούς ποινής. Το 2ο στην κατηγορία «ORIENT EXPRESS VI» έχει 4.50 και το «BANA VIOLETTA 4» έχει 8.25 βαθµούς ποινής. Στα Sport πρώτευσε το «WATER GIPSY» αφήνοντας δεύτερο το «AFRODITI SOLARIS» και τρίτο το «ALMA LIBRE». Στη γενική βαθµολογία το «WATER GIPSY» πέρασε πάλι πρώτο µε 5 βαθµούς ποινής, ενώ το «AFRODITI SOLARIS» ακολούθησε µε 5.75 και 3ο το «ALMA LIBRE» µε 9.50 βαθµούς ποινής. Μετά λοιπόν τα αποτελέσµατα και της 3ης ιστιοδροµίας Jotun Cup, η 4η ιστιοδροµία που ξεκίνησε το πρωί του Σαββάτου (11.00) από τον Φοίνικα Σύρου για το Σούνιο (95 ν.µ.) αποτελούσε ουσιαστικά τον τελικό και για τις 2 κατηγορίες.

Ο τελικός της 4ης ιστιοδροµίας από τον Φοίνικα Σύρου στο Σούνιο ήταν ανατρεπτικός. Τα κοµπιουτεράκια βγήκαν στον Ναό του Ποσειδώνα για τον υπολογισµό του χαριζόµενου χρόνου µεταξύ του τουρκικού σκάφους «ORIENT EXPRESS VI», του «BULLET» αλλά και των «GRACE», «ΑRΕΤΙ» και «BANA BIOLETTA 4». Η καταµέτρηση των χρόνων τα ξηµερώµατα της Κυριακής µετά και την άφιξη του στόλου, έβγαλαν πρώτο στην ιστιοδροµία το «GRΑCE», δεύτερο το «ΑRΕΤΙ», τρίτο το «BULLET», τέταρτο το «ORIENT EXPRESS VI» και πέµπτο το «VANA VIOLETTA 4». Η µία παραπάνω θέση στην ιστιοδροµία του «BULLET» σε σχέση µε τον αντίπαλό του «ORIENT EXPRESS VI», ήταν τελικά αυτή που το κράτησε στην πρώτη θέση της γενικής και του χάρισε και την πρωτιά στο 61ο Ράλλυ Αιγαίου. Με µια από τις πιο γρήγορες, συναρπαστικές και ταυτόχρονα απαιτητικές ιστιοδροµίες, έπεσε τα ξηµερώµατα της Κυριακής στον Ναό του Ποσειδώνα στο Σούνιο, η αυλαία του 61ου Ράλλυ Αιγαίου. Το σκάφος «BULLET», µε κυβερνήτες τους Δηµήτρη Δεληγιάννη και Σίµο Καµπουρίδη στην κατηγορία Performance και το «AFRODITI-SOLARIS» του Βασίλη Μηλιώτη στα Sports, κατέκτησαν τις πρώτες θέσεις στη γενική βαθµολογία µετά και την ολοκλήρωση της 4ης ιστιοδροµίας από τον Φοίνικα Σύρου στο Σούνιο, απόστασης 95 ναυτικών µιλίων. «Είµαστε πολύ χαρούµενοι και δικαιωµένοι για την προσπάθεια και τη νίκη µας. Ήταν ο βασικός µας στόχος και για αυτό επιστρέψαµε στο Ράλλυ. Δώσαµε µια πραγµατικά δύσκολη «µάχη» µε την πολύ καλά οργανωµένη τουρκική οµάδα του ORIENT EXPRESS VI. Νοµίζω ότι η λεπτοµέρεια που έκρινε τον νικητή ήταν ότι εµείς, σε σχέση µε τον αντίπαλό µας, είχαµε καλύτερη γνώση του Αιγαίου. Αποφύγαµε στην τελευταία ιστιοδροµία τις παγίδες, απέδωσε η στρατηγική µας και κερδίσαµε» έλεγε εµφανώς ικανοποιηµένος ο ολυµπιονίκης, κυβερνήτης του «BULLET,» Δηµήτρης Δεληγιάννης, ο οποίος µαζί µε τον Σίµο Καµπουρίδη οδήγησαν το σκάφος σε τίτλο µετά το 2015. Ήταν ο 7ος συνολικά τίτλος των πρωταθλητών που επέστρεψαν στη δράση του Ράλλυ Αιγαίου µετά από την τελευταία τους παρουσία το καλοκαίρι του 2020. «Μετά από 9 χρόνια τα καταφέραµε. Το Αιγαίο είναι τελικά αυτό που αποφασίζει για τους νικητές. Αν το Αιγαίο δεν θέλει να κερδίσεις δεν θα κερδίσεις. Μετά λοιπόν από τρεις αποτυχηµένες προσπάθειες το 2018, το 2019 και το 2020 καταφέραµε τον στόχο µας που ήταν ο τίτλος. Ο ανταγωνισµός µε το ORIENT EXPRESS VI ήταν πολύ δυνατός. Ο τίτλος κρίθηκε στα τελευταία 11 µίλια της 4ης ιστιοδροµία» σχολίασε χαρακτηριστικά ο έµπειρος κυβερνήτης. Ανατροπή αποτελεσµάτων είχαµε και στα SPORT. Την 4η ιστιοδροµία Φοίνικας-Σούνιο πήρε το «AFRODITI SOLARIS», αφήνοντας δεύτερο το «WATER GIPSY» µε κυβερνήτη τον Ιωάννη Μαραγκουδάκη και τρίτο το «ALMA LIBRE» µε κυβερνήτη τον Χρήστο Καρύδη. Με αυτή ακριβώς τη σειρά αναδείχθηκε και η τριάδα του βάθρου στο 61ου Ράλλυ Αιγαίου µε το «AFRODITI SOLARIS» µε κυβερνήτη τον Βασίλη Μηλιώτη να επιστρέφει µε τον τίτλο, έχοντας 6.75 βαθµούς ποινής. Δεύτερο το «WATER GIPSY» µε 7, τρίτο το «ALMA LIBRE» µε 12.50 βαθµούς ποινής.

Η αυλαία του 61ου Ράλλυ Αιγαίου έπεσε όπως πάντα στις µοναδικές εγκαταστάσεις της Ναυτικής Διοίκησης Αιγαίου όπου µε την παρουσία πλήθος κόσµου καθώς και των αγωνιζοµένων, οι νικητές παρέλαβαν τα κύπελλά τους από τους επίσηµους προσκεκληµένους. Η βραδιά ολοκληρώθηκε µε φωτογραφίσεις, συνεντεύξεις για τα ΜΜΕ καθώς και φαγητό συνοδευόµενο από άφθονη µπύρα ΝΗΣΟΣ στους παρακείµενους κήπους που κάνουν την απονοµή του Ράλλυ Αιγαίου µοναδική. Εκεί όπου ανάµεσα στις συζητήσεις των αθλητών για τις στιγµές του 61ου Ράλλυ Αιγαίου δόθηκαν και οι ανάλογες υποσχέσεις για συµµετοχή στο 62ο αγώνα που θα διεξαχθεί το καλοκαίρι του 2025.

Μέγας χορηγός JOTUN, χορηγός & οικοδεσπότης ONEX Shipyards and Technologies Group

Μεγάλος χορηγός και του 61ου Ράλλυ Αιγαίου, για 9η συνεχόµενη χρονιά, ήταν η πολυεθνική εταιρεία χρωµάτων JOTUN που και φέτος βρέθηκε στο πλευρό του διοργανωτή οµίλου ΠΟΙΑΘ καθώς και των πληρωµάτων που συµµετείχαν στον αγώνα. Στην οµάδα των χορηγών του 61ου Ράλλυ Αιγαίου προστέθηκε και η εταιρεία ONEX Shipyards and Technologies Group, η οποία διαχειρίζεται τα ναυπηγεία στην Ερµούπολη και στην Ελευσίνα και είχε το ρόλο του οικοδεσπότη στη Σύρο.

Υποστηρικτές ήταν οι εταιρείες Δ. ΚΟΡΩΝΑΚΗΣ Α.Ε., παγκόσµιος ηγέτης στα σχοινιά και τις αλυσίδες ναυτιλίας, η TECHNAVA S.A., εταιρεία υποστήριξης πλοίων της ποντοπόρου ναυτιλίας και η µπύρα ΝΗΣΟΣ που κατασκευάζεται στην ΤΗΝΟ. Επίσηµος προµηθευτής ήταν το εµφιαλωµένο νερό ΔΙΡΦΥΣ. Χορηγοί επικοινωνίας του 61ου Ράλλυ Αιγαίου ήταν οι τηλεοπτικοί σταθµοί ΕΡΤ και NOVA, η οποία ήταν και ο επίσηµος τηλεοπτικός µεταδότης της διοργάνωσης, η εφηµερίδα «H Καθηµερινή», τα περιοδικά, ΙΣΤΙΟΠΛΟΙΚΟΣ ΚΟΣΜΟΣ, Skipper ONDECK, Boats and Yachting guide και The Yacthbook. Τέλος, υποστηρικτής τεχνολογίας ήταν η εταιρεία G4S-Telematix που παρέχει το σύστηµα παρακολουθήσεις των σκαφών και χορηγός διαδικτύου και υποστήριξης ιστοσελίδων του ΠΟΙΑΘ, ήταν η εταιρεία INTERAD.

Διαγωνισµός Ζωγραφικής

Όπως πάντα τα τελευταία χρόνια που η JOTUN είναι ο χορηγός του Ράλλυ Αιγαίου, διοργανώνεται ο καθιερωµένος διαγωνισµός ζωγραφικής. Σκοπός του διαγωνισµού είναι να επιλεχθεί η ζωγραφιά που θα κοσµεί το επίσηµο µπλουζάκι του 62ου Ράλλυ Αιγαίου. Φέτος στον διαγωνισµό δήλωσαν συµµετοχή περισσότερα από 12 µέλη πληρωµάτων και διαγωνίστηκαν σε χώρο που παραχώρησε στη διοργάνωση κοντινό στα ελλιµενισµένα σκάφη εστιατόριο. Οι διαγωνιζόµενοι µε τα υλικά που πρόσφερε η JOTUN αφιέρωσαν περίπου δυο ώρες για να ολοκληρώσουν τις δηµιουργίες τους και να τις παραδώσουν στην επιτροπή και στην κρίση του κοινού. Τελικά νικήτρια αναδείχθηκε µετά από δηµόσια ψηφοφορία µέσω των Social Media της διοργάνωσης, η Suna Guldal πλήρωµα του σκάφους Orient Express VI που ήρθε από την Τουρκία για να συµµετάσχει στον αγώνα. Τα υλικά ζωγραφικής που δεν χρησιµοποιήθηκαν παραδόθηκαν στην JOTUN η οποία θα τα δωρίσει µε τη σειρά σε φιλανθρωπικά ιδρύµατα.

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

Γενική βαθµολογία Performance

1.           BULLET Δ. Δεληγιάννης – Σ. Καµπουρίδης

2.           ORIENT EXPRESS 6 Zeyner Atabay – Ayse Atabay

3.           BANA ΒΙΟΛΕΤΤΑ 4 Γιώργος Συκάρης

4.           GRACE Θεόδωρος Γεωργιάδης

5.           ARETI Νικόλαος Λύκος

6.           TIAMAT Φάνης Σαλάτα

7.           MIMOSA  Ιωάννης Καρυωτάκης

8.           PEGA Δηµήτριος Αλεβιζάκης

Γενική βαθµολογία Performance

1.           AFRODITI – SOLARIS Βασίλης Μηλιώτης

2.           WATER GIPSY Ιωάννης Μαραγκουδάκης

3.           ALMA LIBRE   Χρήστος Καρύδης

4.           TRINITY Walter Kraher

5.           OUSYRA Νικηφόρος Χριστοφόρου

6.           MAYAKI II Αλέξανδρος Κουρής

Avatar
by
Η Συντακτική Ομάδα του ΙΣΤΙΟΠΛΟΙΚΟΥ ΚΟΣΜΟΥ αποτελείται από μέλη του Δ.Σ. του Π.Ο.Ι.Α.Θ., έμπειρους δημοσιογράφους στον χώρο της ιστιοπλοΐας και της κωπηλασίας καθώς και αθλητές με μεγάλη εμπειρία στην Ανοικτή Θάλασσα αλλά και τις ολυμπιακές κατηγορίες. Η Συντακτική Ομάδα παρακολουθώντας από κοντά τα δρώμενα στον χώρο της ιστιοπλοΐας και της κωπηλασίας στην Ελλάδα και το εξωτερικό, καθορίζει τους βασικούς άξονες της ύλης του περιοδικού, ώστε να παρουσιάζει όλα τα θέματα της επικαιρότητας καθώς και επιλεκτική αρθρογραφία συνεργατών που σχολιάζουν την επικαιρότητα.
Previous Post