Οι τάσεις των καιρών αλλά και οι συµµετέχοντες αρκετές φορές υποδεικνύουν στους οµίλους, τις αλλαγές που πρέπει να γίνουν στις διοργανώσεις τους ώστε να συνεχίσουν να διεξάγονται µε επιτυχία.

Έτσι το ΔΣ του ΠΟΙΑΘ µετά την περισυνή διοργάνωση που είχε µόνον δυο σταθµούς αποφάσισε φέτος το Ράλλυ Αιγαίου να έχει έναν σταθµό, στον Φοίνικα της Σύρου, όπου τα σκάφη θα φτάσουν και θα παραµείνουν εκεί για όλη την εβδοµάδα. Στόχος της διοργάνωσης είναι µε τη βοήθεια της JOTUN HELLAS µεγάλου χορηγού και της ΟΝΕΧ SHIPYARDS χορηγού του αγώνα να υπάρξουν περισσότερες συµµετοχές και να δοθεί η δυνατότητα στα πληρώµατα να γνωρίσουν πολύ καλύτερα τη µαγευτική πρωτεύουσα των Κυκλάδων. Τη διοργάνωση θα υποδεχτεί και θα υποστηρίξει και ο Δήµος Σύρου – Ερµούπολης που θα έχει και τον όλο συντονισµό του ελλιµενισµού των σκαφών στον Φοίνικα, εξασφαλίζοντας και στους αγωνιζόµενους όλες τις απαραίτητες υποδοµές.

Το πρόγραµµα του 61ου Ράλλυ Αιγαίου για τις ηµέρες παραµονής των σκαφών στον Φοίνικα, είναι πλούσιο και στόχος είναι να παρευρεθούν σε αυτές και τα µέλη των οικογενειών των συµµετεχόντων αθλητών ώστε να ζήσουν από κοντά τον αγώνα, θεσµό που τόσα χρόνια τον γνωρίζουν από τις διηγήσεις των πληρωµάτων και τις εκποµπές που αναπαράγονται στην τηλεόραση και τα Social Media. Φυσικά εκτός από τις πολιτιστικές δράσεις θα µπορούν να δουν από κοντά και να απολαύσουν τις δύο δύσκολες τοπικές ιστιοδροµίες, µαζί µε τους κάτοικους του νησιού, που µε την υποστήριξη της ONEX Shipyard που δραστηριοποιείται στο νησί, θα γίνουν εφικτά όλα τα παραπάνω.

Τα σκάφη που θα λάβουν µέρος στον αγώνα θα ξεκινήσουν από τον Φαληρικό Όρµο, όπως πάντα τιµητικά µπροστά από το Θωρηκτό Αβέρωφ και θα ταξιδέψουν προς τον Φοίνικα της Σύρου αφήνοντας αριστερά τη Σέριφο και έχοντας καλύψει µία απόσταση περίπου 90 ν.µ. Για το πρώτο σκάφος που θα φτάσει στη γραµµή τερµατισµού στον Φοίνικα η ONEX Shipyards, εκτός από τη βράβευση του, όπως έκανε και το 2023 επιφυλάσσει και άλλες εκπλήξεις. Από τον Φοίνικα θα ξεκινήσουν και οι δυο τοπικές ιστιοδροµίες η µία µε ονοµασία Onex Cup και απόσταση περίπου 36 ν.µ και η άλλη το JOTUN Cup και απόσταση περίπου 80 νµ. Οι τοπικές ιστιοδροµίες θα βραβευτούν στις τοπικές εκδηλώσεις απονοµών και θα γίνουν ενδιάµεσα από άλλες αθλητικές και πολιτιστικές εκδηλώσεις που θα ανακοινωθούν από το επίσηµο ο site της διοργάνωσης (www.aegeanrally.gr) όσο πλησιάζουν οι ηµεροµηνίες του αγώνα. Φυσικά στις εκδηλώσεις του 61ου Ράλλυ Αιγαίου θα ενταχτούν περιβαλλοντικές ενέργειες όπως καθαρισµός κάποιας ακτής που θα υποδιχτεί στη διοργάνωση από τον δήµο και µε τη βοήθεια των πληρωµάτων θα καθαριστεί και θα αποψιλωθεί ώστε να παραδοθεί στην τοπική κοινωνία έτοιµη για να την απολαύσει. Επίσης θα διοργανωθεί και ένα ιστιοπλοϊκό φεστιβάλ που έχει σχεδιαστεί από κοινού µε τον Ναυτικό Όµιλου Σύρου και τον ΠΟΙΑΘ.

Τα σκάφη θα πάρουν την τελευταία εκκίνηση της διοργάνωσης από τον Φοίνικα και θα ταξιδέψουν νότια προς τη Σίφνο που θα πρέπει να αφήσουν δεξιά και στη συνέχεια να πάρουν πορεία προς τη βραχονησίδα Άγιος Γεώργιος την οποία θα πρέπει και αυτή να αφήσουν δεξιά ώστε να τερµατίσουν όπως πάντα τα τελευταία χρόνια κάτω από τον ναό του Ποσειδώνα στο Σούνιο, έχοντας διανύσει περίπου 100 ναυτικά µίλια. Η συνολική διαδροµή του 61ου Ράλλυ Αιγαίου θα είναι περίπου 350 ν.µ. στην καρδιά του Αιγαίου, που αν φέτος έχουµε την τύχη τα µελτέµια να είναι συνεπή στο ραντεβού τους, σε αντίθεση µε το 2023 που τον πρωταγωνιστικό ρόλο είχαν οι άπνοιες, ο αγώνας για µία ακόµα φορά θα αποδείξει πόσο απαιτητικό είναι το Ράλλυ Αιγαίου.

Aegean Rally 2023 HORC ©Nikos Alevromytis /www.alen.gr

Ολοκληρώνοντας την παρουσίαση του αγώνα να αναφέρουµε συνολικά όλους όσους βοηθούν στην επιτυχηµένη διεξαγωγή του. Μεγάλος χορηγός του 61ου Ράλλυ Αιγαίου, για 9η συνεχόµενη χρονιά, θα είναι η πολυεθνική εταιρεία χρωµάτων JOTUN, που και φέτος θα βρίσκεται στο πλευρό του διοργανωτή οµίλου ΠΟΙΑΘ καθώς και των πληρωµάτων που θα συµµετέχουν στον αγώνα. Ο αγώνας διεξάγεται µε τη συνεργασία του Πολεµικού Ναυτικού και την εξαιρετικά σηµαντική βοήθεια των ανθρώπων του που είναι παρόντες σε όλες τις εκδηλώσεις της διοργάνωσης αυτής Στην οµάδα των χορηγών του 61ου Ράλλυ Αιγαίου προστέθηκε και η εταιρεία ONEX Shipyards and Technologies Group η οποία διαχειρίζεται τα ναυπηγεία στην Ερµούπολη και στην Ελευσίνα και θα έχει ως χορηγός τον ρόλο του οικοδεσπότη στη Σύρο. Υποστηρικτές είναι οι εταιρείες Δ. ΚΟΡΩΝΑΚΗΣ Α.Ε παγκόσµιος ηγέτης στα σχοινιά και τις αλυσίδες ναυτιλίας, και η εταιρεία TECHNAVA που ασχολείται µε ένα ευρύ φάσµα επισκευών και ανταλλακτικών για την ποντοπόρο ναυτιλία. Αναµεταδότης των τηλεοπτικών εκποµπών που παράγει η τηλεοπτική οµάδα του ΠΟΙΑΘ µε επι κεφαλής τον δηµοσιογράφο Παντελή Λώλη, είναι για µία ακόµα χρονιά η NOVA, ενώ χορηγός επικοινωνίας θα είναι η ΕΡΤ που θα σταχυολογεί τις εκποµπές και θα αναµεταδίδει τα σηµαντικότερα γεγονότα του αγώνα µαζί µε το ραδιόφωνο της ΕΡΑ SPORT 101,8 που και πέρυσι βρισκόταν στο πλευρό του αγώνα. Τέλος χορηγοί επικοινωνίας θα είναι η εφηµερίδα “H Καθηµερινή”, το αθλητικό ραδιόφωνο ΕΡΑ Σπορ 101.8, τα περιοδικά, ΙΣΤΙΟΠΛΟΙΚΟΣ ΚΟΣΜΟΣ, Skipper ONDECK, Boats and Yachting guide. Επίσηµος προµηθευτής είναι η µπύρα ΝΗΣΟΣ που παράγεται στην ΤΗΝΟ, καθώς και η εταιρεία G4S-Telematix που παρέχει το σύστηµα παρακολούθησης των σκαφών, µε τη βοήθεια του οποίου αποτυπώνεται η πορεία των συµµετεχόντων σκαφών στην επίσηµη ιστοσελίδα του αγώνα, κάνοντας εφικτή την παρακολούθηση από µακριά.

Η αυλαία του 61ου Ράλλυ Αιγαίου θα πέσει µε την καθιερωµένη τελετή απονοµής επάθλων στις πανέµορφες εγκαταστάσεις της Ναυτικής Διοίκηση Αιγαίου στο ιστορικό σηµείο µπροστά από το µνηµείο του Θεµιστοκλή, στον Πειραιά όπου τα πληρώµατα αφού βραβευτούν παρουσία της πολιτικής και στρατιωτικής ηγεσίας θα ανανεώσουν το ραντεβού τους για το 2025!

Ο Πάνος Δημητρακόπουλος ασχολείται με την ιστιοπλοΐα από το 1974 με αρκετές διακρίσεις στο ενεργητικό του στις κατηγορίες, Optimist, Windsurfing και Laser. Έχει κερδίσει το Ράλλυ Αιγαίου δυο φορές στην κατηγορία I.O.R. ως πλήρωμα του σκάφους Col-X-Cool και είναι ιδρυτής της εταιρείας Paralos Events & Design που έχει την ευθύνη επικοινωνίας του Ράλλυ Αιγαίου από το 2000 έως σήμερα. Ταυτόχρονα έχει διατελέσει υπεύθυνος επικοινωνίας σε μία σειρά από Παγκόσμια Πρωταθλήματα Ανοικτής Θαλάσσης που οργανώθηκαν στην Ελλάδα. Ασχολείται με την δημοσιογραφία στην ιστιοπλοΐα από το 1982 ξεκινώντας από το περιοδικό Γιώτιγκ & Θάλασσα, έχει δουλέψει ως δημοσιογράφος στον Αντέννα και στις 24ώρες ενώ αρθρογραφεί στον ΙΣΤΙΟΠΛΟΙΚΟ ΚΟΣΜΟ από το τεύχος 13. Είναι απόφοιτος του τμήματος Οικονομικών του Πανεπιστημίου Αθηνών και κατέχει πτυχίο προπονητού Ιστιοπλοΐας Γ’ κατηγορίας από την Γ.Γ. Αθλητισμού
Previous Post Next Post