Η μπύρα ΝΗΣΟΣ υποστηρίζει τους αγώνες του ΠΟΙΑΘ και το 2022
Ο άνθρωπος που βρίσκεται πίσω από το επιτυχημένο εγχείρημα της μπύρας ΝΗΣΟΣ, είναι ο καταξιωμένος διαφημιστής Αλέξανδρος Κουρής, που άφησε τη δημιουργία της επικοινωνίας και της διαφήμισης και άδραξε τη δημιουργία ζύθου «μπαίνοντας βαθιά» στα βαρέλια της ζυθοποιίας προς τέρψιν όλων όσων λατρεύουν το αρχαίο αυτό ποτό που αφρίζει στα ποτήρια εκατομμυρίων καταναλωτών σε όλο τον κόσμο. Ο Αλέξανδρος πλέον έγινε μέρος της ιστιοπλοϊκής μας παρέας, και σκεφτήκαμε ότι θα ήταν λογικό να απαντήσει σε κάποιες ερωτήσεις της δημοσιογραφικής ομάδας του ΙΣΤΙΟΠΛΟΙΚΟΥ ΚΟΣΜΟΥ, ώστε να γνωρίσουμε ακόμα καλύτερα τον άνθρωπο που βρίσκεται πίσω από τη μαγική συνταγή της μπύρας ΝΗΣΟΣ.
Γιατί ένας πετυχηµένος διαφηµιστής γίνεται ζυθοποιός;
Υπήρξα πολύ τυχερός και πήρα µεγάλη ευχαρί- στηση από την καριέρα µου στη Διαφήµιση και στη Συµβουλευτική. Μετά από πολλά χρόνια στον χώρο ένιωσα ότι αν θέλω να συνεχίσω να αντλώ µεγάλη χαρά από την επαγγελµατική µου δραστηριότητα πρέπει να αναζητήσω νέες προκλήσεις. Ίσως σε µια προσπάθεια να ζήσω µια δεύτερη… ζωή και να βιώσω τη συγκίνηση µιας ακόµα δηµιουργίας από το µηδέν. Αλλά όλες οι µεγάλες αλλαγές χρειάζονται έναν καταλύτη και για εµένα αυτός ήταν η αγαπηµένη µου σύντροφος, η Μάγια και η γνωριµία µου µε την Τήνο µέσα από τα µάτια της. Εκεί ήρθε η έµπνευση για την δηµιουργία µίας «µεγάλης», σε ποιότητα µπύρας σε ένα «µικρό» ελληνικό νησί.
Τι χαρακτηρίζει τις µπύρες ΝΗΣΟΣ;

Αιγαίο, Ελλάδα, διεθνώς βραβευµένη γεύση, υψηλή ποιότητα και βιολογική αξία.
Πόσες διαφορετικές µπύρες ΝΗΣΟΣ µπορεί κάποιος να βρει στο εµπόριο και τι χαρακτηρίζει τη διαφορετικότητά τους;
5 βασικές συνταγές σε µπουκάλι και βαρέλι και 1 σε κουτάκι. Όλες βραβευµένες για τη γεύση τους και πολύ διαφορετικές η µια από την άλλη. Η µπύρα ως ποτό είναι αυτό µε τη µεγαλύτερη ποικιλία από κάθε άλλο. Εµείς αυτή την ποικιλία γεύσεων, υφών, αρωµάτων και χρωµάτων τη θεωρούµε πολύ σηµαντική και θέλουµε να την επαναφέρουµε κόντρα στη µαζικοποίηση και τη βιοµηχανοποίηση που κρατά την µπύρα, ίδια και χαµηλών προσδοκιών.
Η ΝΗΣΟΣ 7 µποφόρ είναι εµπνευσµένη από τα Αυγουστιάτικα µελτέµια που φυσούν στην Τήνο;
Φυσικά προέκυψε σε ένα ανέβασµα από τη Νάξο στην Τήνο µε… 7 µποφόρ η κάπου τόσο…
Σε όλους όσοι ζήσαµε ως πληρώµατα του 58ου Ράλλυ Αιγαίου την περσινή φιλοξενία της µπύρας ΝΗΣΟΣ στη ζυθοποιία και στην εκδήλωση απονοµής επάθλων στο κτήµα της οικογένειάς σας και στο θέατρο στον Κουµάρο της Τήνου, θα µας µείνουν αξέχαστες στιγµές και αναρωτιόµαστε αν αυτή η φιλοσοφία φιλοξενίας αποτελεί και «κρυφό» συστατικό της µπύρας ΝΗΣΟΣ;
Η ΝΗΣΟΣ είναι µια δραστηριότητα που έχει από πίσω της συγκεκριµένους ανθρώπους .
Η Μάγια, εγώ και όλη η Οµάδα αντλούµε µεγάλη ικανοποίηση όταν φιλοξενούµε φίλους στον τόπο µας στην Τήνο, πόσο µάλλον Έλληνες ιστιοπλόους συµµετέχοντες στο εµβληµατικό Ράλλυ Αιγαίου που µας εµπνέει τόσο πολυ..
Το 2021 γνωρίσαµε την µπύρα ΝΗΣΟΣ ως υποστηρικτή του 58ου Ράλλυ Αιγαίου και του πρώτου AEGEAN 600, το 2022 σας συναντάµε ξανά ακόµα πιο κοντά στον ΠΟΙΑΘ ως χορηγό του Athens Match Challenge, µε παρουσία στο Posidonia Cup και ξανά ως υποστηρικτή του 59ου Ράλλυ Αιγαίου καθώς και του AEGEN 600. Θα µπορούσατε να µας αναλύσετε τι είναι αυτό που σας δένει όλο και περισσότερο µε τον ΠΟΙΑΘ και τις ιστιοπλοϊκές του διοργανώσεις;
Ο ΠΟΙΑΘ είναι ένας θεσµός µε αξιόλογο, πολυετές έργο και είναι µεγάλη τιµή και χαρά να υποστηρίξουµε όσο µπορούµε τις δράσεις του. Ιστιοπλοΐα Ανοικτής Θάλασσας και ΝΗΣΟΣ αναπνέουµε τον ίδιο αέρα του αρχιπελάγους και η καρδιά µας χτυπά στα νησιά του! Έχουµε το ίδιο DNA.
Ως διαφηµιστής είχατε δουλέψει για την προβολή του ελληνικού τουρισµού στο εξωτερικό. Πιστεύεται ότι αγώνες ιστιοπλοΐας ανοικτής θαλάσσης όπως το Ράλλυ Αιγαίου και το AEGEAN 600 που τους γνωρίσατε από κοντά θα µπορούσαν να είναι «εργαλεία» προβολής του θαλάσσιου τουρισµού στα χέρια του ΕΟΤ ή της Περιφέρειας Αττικής;
Οι εικόνες, οι ιστορίες, οι εµπειρίες, το περιεχόµενο όπως λέµε, που δηµιουργούν η µπορούν να δηµιουργήσουν Ράλλυ Αιγαίου και AEGEAN 600 είναι θησαυρός για την προβολή του ελληνικού τουριστικού πλεονεκτήµατος της µοναδικής µας ελληνικής φιλόξενης πολυνησιωτικότητας! Χρειάζεται φαντασία, βούληση και συνεργασία µε τους φορείς που είναι επιφορτισµένοι µε την τουριστική προβολή της χώρας τόσο σε εθνικό όσο και σε περιφερειακό και τοπικό επίπεδο! Γύρω από τις δυο αυτές αξιόλογες αθλητικές οργανώσεις µπορεί να οικοδοµηθεί µια ολόκληρη πλατφόρµα δηµιουργίας, επικοινωνίας και προβολής περιεχοµένου που θα διαχέεται σ’ όλον τον κόσµο που θέλουµε να προσκαλέσουµε στην Ελλάδα, όχι µόνον τον αθλητικό.
Ισχύει αυτό που διαβάσαµε πρόσφατα, ότι δηλαδή η µπύρα κάνει καλό και ειδικότερα οι µπύρες ΝΗΣΟΣ που πιστοποιήθηκαν µε το ευρωπαϊκό σήµα πιστοποίησης ποιότητας AFQ της FOODOXYS για την υψηλή βιοδραστικότητα της σύστασης τους προς όφελος της ανθρώπινης υγείας και ευεξίας, προσεγγίζοντας τα επίπεδα βιοδραστικότητας που έχει ο ερυθρός οίνος;
Φυσικά και ισχύει! Πολλοί έχουν µιλήσει για την ωφέλιµη βιοδραστικότητα της µπύρας, εµείς πιστοποιήσαµε το αντιοξειδωτικό µας περιεχόµενο το οποίο είναι όσο πλούσιο όσο και του ερυθρού οίνου.