54o Ράλλυ Αιγαίου: Με τη ματιά της Ομάδας Επικοινωνίας

Μέρος Δεύτερο

Τα ‘νούμερα’ της επικοινωνίας του 54ου Ράλλυ Αιγαίου ξεπέρασαν κάθε προηγούμενο!

Ο ΠΟΙΑΘ, δίνοντας και φέτος βαρύτητα στην επικοινωνία του Ράλλυ Αιγαίου, επένδυσε μεγάλο μέρος της χορηγίας για την προβολή του αγώνα στα ΜΜΕ. Το Διοικητικό Συμβούλιο του Ομίλου θέλει με αυτόν τον τρόπο να προβάλει τις επίπονες προσπάθειές των αγωνιζομένων αλλά και να μεταφέρει την ζωή της θάλασσας και των νησιών, τα οποία ο αγώνας επισκέπτεται, σε κάθε ελληνικό σπίτι μέσα από κάθε δυνατό μέσον προβολής.
Για 12 συνεχόμενα χρόνια η επικοινωνία του Ράλλυ Αιγαίου είναι μία σημαντική υπόθεση για την ομάδα επικοινωνίας που την αναλαμβάνει και την βελτιώνει χρόνο με τον χρόνο. Όλοι μαζί και ο καθένας ξεχωριστά στον τομέα του, δουλεύουν για περίπου τρείς μήνες ώστε να υπάρξει το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα, που χιλιάδες (κυριολεκτικά) Έλληνες παρακολουθούν από την τηλεόρασή τους.
Φέτος μεγάλη έμφαση και σίγουρα μεγαλύτερη από πέρσι δόθηκε στα Social Media, αφού χρόνο με τον χρόνο έχουν όλο και μεγαλύτερη διεισδυτικότητα στο κοινό που παρακολουθεί το Ράλλυ Αιγαίου. Για τον λόγο αυτό στην ομάδα προστέθηκε ένας αριστούχος απόφοιτος σχολής δημοσιογραφίας, ο Δημήτρης Ιωαννίδης που με τη ματιά του νέου ανθρώπου που ζει και γνωρίζει πολύ περισσότερο από την υπόλοιπη ομάδα όλα τα Social Media, βοήθησε ώστε το Ράλλυ να προβληθεί εντονότερα στο Facebook που κατά τη διάρκεια του αγώνα έφτασε τους 11.100 φίλους και ξεπέρασε τα 139.750 views. Ένα και μόνο video, αυτό του απολογισμού του αγώνα έχει φτάσει τα 45.000 views κάτι που αποδεικνύει περίτρανα ότι Ράλλυ Αιγαίου είναι ένα brand name με τεράστια δυναμική στα διάφορα ηλικιακά κοινά. Ταυτόχρονα με το Facebook λειτούργησε και το Twitter καθ’ όλη τη διάρκεια του αγώνα όπως και το Instagram, δίνοντας τη δυνατότητα σε όλους τους φίλους των νέων αυτών μέσων να έχουν επαφή με τον αγώνα και φυσικά πληροφορίες για την εξέλιξή του.
Επειδή η επικοινωνία του Ράλλυ Αιγαίου είναι πολυεπίπεδη και δύσκολη δουλειά απασχολούνται εξειδικευμένοι συνεργάτες, όπως η δημοσιογράφος της ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗΣ, Ίριδα – Σπυριδούλα Σπανέα η οποία ήταν υπεύθυνη του Γραφείου Τύπου του 54ου Ράλλυ Αιγαίου. Το Γραφείο Τύπου φέτος εξέδωσε δεκατέσσερα (14) Δελτία Τύπου που περιγράφουν λεπτό προς λεπτό τον αγώνα και αποτυπώνουν κάθε στιγμή του. Ταυτόχρονα η δημοσιογράφος ήταν ο σύνδεσμός μεταξύ της Εφημερίδας ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗΣ που ήταν “Χορηγός Επικοινωνίας” του αγώνα και η οποία επί καθημερινής βάσης στο ηλεκτρονικό της φύλο και στα Social Media, έδινε τον παλμό του αγώνα στους χιλιάδες αναγνώστες της. Ανάμεσα στα ΜΜΕ που υποστήριξαν φέτος το Ράλλυ Αιγαίου ήταν η τηλεόραση του ΣΚΑΙ που πρόβαλε στιγμιότυπα του αγώνα στα δελτία ειδήσεων αλλά και σε εκπομπές του, όπως “ΟΙ ΑΤΑΙΡΙΑΣΤΟΙ”. Επίσης το Ράλλυ Αιγαίου προβλήθηκε από την ΕΡΤ, την ΕΡΑ ΣΠΟΡΤ, το Ραδιόφωνο του ΣΚΑΙ, το Sports24 – 103,3 με τους Μηνά Τσαμόπουλο και Γιώργο Θαναηλάκη και πολλά ακόμα ΜΜΕ, όπως και πάνω από τριάντα διαφορετικές ιστοσελίδες.
Έχοντας αναλύσει τα Social Media και όλα τα άλλα μέσα, ας ρίξουμε και μια συνολική ματιά στην δουλειά της τηλεοπτικής ομάδας, την οποία αναλύει διεξοδικά σε άλλο άρθρο ο Παντελής Λώλης, και η οποία έχει να κάνει με τις μόνιμες εκπομπές του Ράλλυ Αιγαίου στην τηλεόραση. Τα κανάλια Novasports έπαιζαν κάθε βράδυ επί 15 μέρες, τις εκπομπές του Ράλλυ Αιγαίου, ενώ τμήματα των εκπομπών έπαιζαν και σε άλλα εξειδικευμένα κανάλια του ‘μπουκέτου’ NOVA. Να επισημάνουμε ότι όλες οι εκπομπές καθώς και μικρά στιγμιότυπα ‘έπαιζαν’ και στο site του καναλιού το οποίο έχει πολύ μεγάλη επισκεψιμότητα, λόγω των ειδήσεων που περιλαμβάνει για όλα τα αθλήματα. Ταυτόχρονα με την Nova που είναι συνδρομητική, η διοργάνωση είχε εξασφαλίσει για τους φίλους της ιστιοπλοΐας και την προβολή των ίδιων εκπομπών, την αμέσως επόμενη μέρα, μέσα από τη συχνότητα του τηλεοπτικού σταθμού Action 24 για 15 ημέρες. Να αναφέρουμε ότι ο τηλεοπτικός σταθμός Action 24 αναμεταδίδεται και από το ‘μπουκέτο’ του OTE TV με αποτέλεσμα οι μετρήσεις θεαματικότητας των εκπομπών στα παραπάνω κανάλια να ξεπερνούν τους 400.000 τηλεθεατές.
Ολοκληρώνοντας θα ήταν παράλειψη να μην αναφερθούμε στο site της διοργάνωσης που τροφοδοτείται με πληροφορίες από παντού (Φωτογραφίες, Αποτελέσματα, Δελτία Τύπου, παρακολούθηση θέσεων σκαφών) και το οποίο είχε 26.212 μοναδικές επισκέψεις

Ομάδα Επικοινωνίας

Πάνος Δημητρακόπουλος, Συντονιστής της Ομάδας Επικοινωνίας


Σπυριδούλα – Ίριδα Σπανέα, Δημοσιογράφος – Υπεύθυνη Γραφείου Τύπου


Δημήτρης Ιωαννίδης, Social Media – Υποστήριξη


Παντελής Λώλης, Δημοσιογράφος – Επικεφαλής τηλεοπτικής παραγωγής


Βασίλης Πάζας, Βασικός Εικονολήπτης – Συντονιστής


Δημήτρης Τοκούρογλου & Νίκος Γλαβάς, Εικονολήπτες


Νίκος Αλευρομύτης, Φωτογράφος Διοργάνωσης


Βαγγέλης Ρασσιάς, Φωτογράφος


Βαγγέλης Φραγκούλης, Φωτογράφος Social Events


Δέσποινα Ρενιέρη, Διαδικτυακή Υποστήριξη – Site αγώνα


Paralos Events & Design, Διαφημιστική, Δημιουργικό και marketing


Tags:

Ο Πάνος Δημητρακόπουλος ασχολείται με την ιστιοπλοΐα από το 1974 με αρκετές διακρίσεις στο ενεργητικό του στις κατηγορίες, Optimist, Windsurfing και Laser. Έχει κερδίσει το Ράλλυ Αιγαίου δυο φορές στην κατηγορία I.O.R. ως πλήρωμα του σκάφους Col-X-Cool και είναι ιδρυτής της εταιρείας Paralos Events & Design που έχει την ευθύνη επικοινωνίας του Ράλλυ Αιγαίου από το 2000 έως σήμερα. Ταυτόχρονα έχει διατελέσει υπεύθυνος επικοινωνίας σε μία σειρά από Παγκόσμια Πρωταθλήματα Ανοικτής Θαλάσσης που οργανώθηκαν στην Ελλάδα.
Ασχολείται με την δημοσιογραφία στην ιστιοπλοΐα από το 1982 ξεκινώντας από το περιοδικό Γιώτιγκ & Θάλασσα, έχει δουλέψει ως δημοσιογράφος στον Αντέννα και στις 24ώρες ενώ αρθρογραφεί στον ΙΣΤΙΟΠΛΟΙΚΟ ΚΟΣΜΟ από το τεύχος 13.
Είναι απόφοιτος του τμήματος Οικονομικών του Πανεπιστημίου Αθηνών και κατέχει πτυχίο προπονητού Ιστιοπλοΐας Γ’ κατηγορίας από την Γ.Γ. Αθλητισμού

Previous Post Next Post
0 shares